Friday, November 18, 2016

Etiketter

Jeg har den sidste uges tid brugt på produktion af gelè.
I søndags fik jeg manden overtalt til at plukke vores paradisæbler. Det blev til ialt 12 kg.
Efterfølgende er tiden gået med at koge alle bærrene som blev til 4½ liter saft. Derefter omdannet til gelé, 20 glas ialt.
Til alle disse glas skal der gerne nogle fine etiketter på.
Jeg har søgt på nettet for at finde etiketter og jeg må sige der er et hav af muligheder.
Der er worldlabels, som nok er en af de bedste. Jamlabellizer er nem og enkel.
Jeg endte med at bruge Avery Design og print
Min etiket kan du se på disse glas nedenfor.


Det er den nye delikatesse som kan købes. Det vil være muligt på sigt at kunne købe det i vores webshop under delikatesser. Lige nu må du sende mig en mail hvis du er interesseret.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails