Monday, June 19, 2017

Bomulds rondeller

En lang arbejdsdag gør at kroppen på mange måder bliver træt. En træthed som oftest kan ses på ens ydre som er huden. Man kan hjælpe sig selv lidt inden sengetid.
Jeg vil ikke lyde frelst! Når jeg mærker denne træthed gør jeg det, inden sengetid, at jeg vasker mit ansigt, fjerner make-up, køler ansigtet af og efterfølgende smører huden ind i en god creme. Derefter bruger jeg mine bomulds rondeller for at give huden lidt massage. Det er rart og får huden til at slappe af bagefter.
Da jeg er et kreativt menneske hækler jeg selv mine rondeller. Jeg kan godt lide den lidt kraftige kvalitet så derfor har jeg hæklet dem i bomuldsgarnet Navy.
Som du kan se på billedet mangler jeg lige at hæfte ender men det tager ikke så lang tid. Disse rondeller tager ikke lang tid at hækle. Til hver bomulds rondel har jeg brugt ca 6 gram, hæklenål 4½ er brugt til dette garn.
Hæklet bomulds rondeller

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails